Show reviews that mention
bank account money customer customer service service loan payment business credit
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

My claim

I send some money thru MoneyGram and I cancelled my transaction. MoneyGram said they didnt take the funds from my bank account because I cancelled right. Then I call my bank Wells Fargo filed a claim like 1 month ago. Since then i havent recive my refund back or any calls or email about my claim.
View full review
ID
#1840274 Review #1840274 is a subjective opinion of poster.
Location
Vancouver, Washington
Product
Wells Fargo Account
Loss
$65
Preferred solution
Full refund

Closing Before Time

I Waited in Line for 25 minutes And I Get Up To The Intercom For Them To Tell Me They Are Closing At 4...It Was 7 Minutes Till 4
View full review
ID
#1839890 Review #1839890 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund

UNHAPPY CUSTOMER 26 YEARS WITH THIS BANK

I DEPOSITED A CHECK FOR ONE THOUSAND DOLLARS ON THE 16 OF MARCH, 2020, AND IT CLEARED THE INDIVIDUAL'S CHECKING ACCOUNT THAT WROTE THE CHECK TO ME ON THE SAME DAY. I HAVE A COPY OF HER BANKS TRANSACTION VERIFYING IT. WELLS FARGO PUT THE CHECK ON HOLD SAYING INSUFFICIENT FUNDS TO COVER HER CHECK. WANT TO EXPLAIN TO ME HOW IT CAN CLEARED THE BANK THE CHECK WAS WROTE AGAINST AND COME UP WITH INSUFFICIENT FUNDS AT THE SAME TIME. WHATS WRONG WITH THIS PICTURE?

User's recommendation: NEVER USE THIS BANK; LEAVE WHILE YOU CAN.

View full review
1 comment
#1842603

Who cares what your friend's bank account says. What you need to pay attention to is when did the check actually POST to your account.

Something else you needed to pay attention to(too late now) is that the bank can hold a check for up to 10 business days. This is a thing with nearly every bank for the past forever. It's YOUR fault you made payments based on money that WASN'T in your account when you did it. If you want someone to blame, look into the mirror.

Banks love idiots like you who practically GIVE them money by being stupid. This is why basic finance should be mandatory in this nation.

OK...say it fool. "You must work for them."

ID
#1836451 Review #1836451 is a subjective opinion of poster.
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
BEWARE OF WELLS FARGO THEY STOLE MY MOTHER"S MONEY. THEY HAVE NO CUSTOMER SERVICE. THEY DO NOT CARE ABOUT THEIR CLIENTS AN CUSTOMERS. Save yourself money and aggravation and invest with another bank. Read the following: My mother is 96. She had a check sent from...
View full review
View full review
ID
#1833703 Review #1833703 is a subjective opinion of poster.
Location
District 1, Maryland
Loss
$291
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Reviewer said they wanted a Class Action Lawsuit

In my case I contacted them and told them I was waiting for my Disability payments to start and my attorney was willing to write them informing them I won my Disability and the mortgage payments would be forthcoming, they said that was not necessary. When I got my Disability payment and the backpay they said they didn't care that they wouldn't let me make the missed payments and they violated Mississippi law by not allowing my "Redemption Payment" only thing that changed their mind was they sent someone to inspect the home and he was trespassing, I called the police, he refused to identify himself and was yelling and screaming at me during the call to 911, he was recorded by me and the police department "he was here to break in and steal everything I had" it highly upset me and caused to blood vessels to break in my eye, I had to go to doctor about this incident, I had already had a heart attack and stress causes my blood sugar levels to skyrocket. I told them my attorney said Mississippi Statues has been violated by not allowing me to pay the Redemption Payment, they wrote me back that the house was scheduled to be auctioned off at the courthouse, right before the auction they allowed my redemption payment that included lots of fees and I even had to pay the real estate vendor that was screaming and yelling at me, he also had turned on the water faucet and not turned it off, My neighbor told me the front yard and their yard was saturated with water from the water faucet being left on.

User's recommendation: Avoid Wells Fargo like the Cornavirus and Plague.

View full review
ID
#1832199 Review #1832199 is a subjective opinion of poster.
Service
Wells Fargo Mortgage
Cons
  • Misinformation and blatant lies
Loss
$5000
Preferred solution
Full Class Action Lawsuit

Rando Daily Limit Imposed

I've banked with WF since the early 1980's. For the last 10-20 years I was certain the ATM daily limit was 310 and the purchases limit was 5000. Yet today, they declined a transaction (a bill I was trying to pay over the phone interactively with a *person*) and after a few minutes, I got an email and text message saying declined due to exceeding the daily limit, and to sign on to review. I went online, and there was only 4,400 outstanding purchases, and nothing showing the declined transaction NOR the limit amount itself. 36 minutes on the phone and they can only say that there is no place for any consumer to view the daily limit, it is internal to their system. They could not explain why my limit was lower/different than before/what I remembered. ANY LIMIT function imposed on all consumers accessing their OWN MONEY should be clearly displayed somewhere.... the website for online banking seems like the right place. Are there any laws about banks needing to notify/post notice to consumers about their "internal-only" (secret) limit they are subject to? Perhaps it could save others from frustration and embarassment I was subjected to today.

User's recommendation: Stick with the devil that you know.

View full review
ID
#1828911 Review #1828911 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Fast website
  • Text messaging received quickly
Cons
  • Sneaky and living in the loopholes of current laws
Preferred solution
Display the daily limit information clearly on the account page of online banking

I was notified that my Wells Fargo debut card was suspended and I DO NOT have a Wells Fargo card

I am not sure if it is some scam, I am too afraid to open up the text
View full review
1 comment
#1839751

Do you have a WF Card? If Yes-It's probably a scam If No-It's a scam Please don't tell me you clicked anything in that email.

If so, you may have an infected computer. Sooner or later, you'll get something from your bank.

Do not click on it. Call your bank directly..

ID
#1820923 Review #1820923 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • This web site
Preferred solution
Look into it please

Online banking

Yes I had an online banking application done online was approved for it then it is now pending and they are saying that I need to verify my identity by having a passport i d mailing address as well as an ID no worries in the in yours deal online does it stipulate that I have to have a current ID passport birth certificate or anything like that as far as V online goals or in person until I go in person to a local branch they say I need a current driver's license no worries in y'all's deal does it say that I have to have all that information that had to be current why now

User's recommendation: My recommendation is when somebody's doing online until the person get current they should be able to open account no matter what.

View full review
ID
#1820277 Review #1820277 is a subjective opinion of poster.
Location
Dallas, Texas

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Discrimination

Just think you've worked all your life to get the best credit score possible. but find out that's not good enough, now it other factors in your credit life Thats held against you. I applied for on of Wells Fargo's credit card offers on line. One that would work well for me with the offer that it presented. Zero apr on purchases and transfers for 18 months. Mind you now I do have a credit score of 814, I think I'm in the house no questions asked right...wrong here the response I received from my application. We are unable to offer you a credit card account for the following reasons: 1). Ratio of credit bureau trades with a balance greater than zero (We look at the ratio of open and closed credit accounts that have a balance greater than zero in the last 6 months) 2). Number of revolving bankcards reported by credit bureau (We look at the number of bank credit cards in your credit bureau report) Now, nothing said about late payments, or just a terrible credit risk. So I called them and ask what the problem was with me application. The representative informed me that they think I would use their service just for the promotion period and stop using their card. What a joke so they want to use me before I use them. Look like I get cards and use them than stop using them after I've used them up. What a business model. I do have some credit cards but, just like any thing else in life you do what's best for you in trying to find the very best credit cards or what ever you need to make life better for you and your family. Now as consumers we are being singled out because we do now have the power to choose. Who are they targeting with these offers. I do feel these are discriminatory practices. email: jsing_64@***.com

User's recommendation: Bad business model....

View full review
2 comments
#1837434

Actually, yes they are "discriminating" in their acceptance of new customers to whom they extend credit and you do not meet their requirements. If you were to apply for a job as a neurologist at Mayo Clinic and your qualifications did not meet their requirements, then they would "discriminate" against you and decline to accept you on staff.

This is not rocket science.

If you do not like their requirements, then go elsewhere. Now you know.

#1837746
@Machele

LOL..."You must work for them" Just kidding.

View more comments (1)
ID
#1819038 Review #1819038 is a subjective opinion of poster.
Product
Wells Fargo Credit Card
Pros
  • Great offers
Cons
  • Discrimination
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Hi i received an email asking if any resolution had been achieved with the Americas best value inn i had stayed at and had to leave early because of bed bugs. Im sorry for the dely in response. Life has been throwing curve balls my way. So no , i have not myself been...
View full review
View full review
1 comment
#1835953

"no refunds at all in the fine print" Case Closed....There is no such thing as fine print. What you have is someone who didn't bother to read the terms before conducting business.

I'm sure you went in there as you did here, didn't bother to read/understand(did you read these terms before posting) and just went on with your day. Well the party's over. You lost your appeal. Your beef shouldn't be with the bank.

It really shouldn't be with the hotel. You are to blame. Your problem is businesses don't care if you pad out complaints with irrelevant facts like SSI checks or chilling at your girl's place. They examine the facts and make a judgment.

On the upside, your post will encourage people to read and understand what they sign or walk away. "You must work for them."

ID
#1814825 Review #1814825 is a subjective opinion of poster.
Location
Tacoma, Washington
Service
Wells Fargo Claim
Pros
  • No help
  • Signing up is friendly
Cons
  • Rude representatives
  • No help
  • No access to management
Loss
$437
Preferred solution
Let the company propose a solution

STAY AWAY

worst mortgage lenders of ALL TIME. I was promised a 30 day close and i'm almost on day 60 with no closing date in sight. I am working with Len Shultz and Nicholas Cortese out of Deerfield, IL. I asked for a supervisors contact information and they are refusing it. I have had numerous closing dates and the night before the closing date I get a call that more information is needed. And its usually information I've sent in WEEKS prior. I am going to be homeless next week, but does wells fargo care? Absolutely not :)
View full review
ID
#1812611 Review #1812611 is a subjective opinion of poster.
Location
Moraine, Illinois
Loss
$500
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I will never use the Mortgage person again

Update by user Feb 17, 2020

Liz Simsek - 630-954-**** (Office) 224-257-**** (Mobile)

Original review posted by user Feb 17, 2020
I called Wells Fargo to apply for a loan. I was passed to a sales person Liz Simsek. Liz insisted I just apply on line and refused to meet in person to explain the process. Liz actually made a comment being it is Friday afternoon she wanted to leave early. Liz kept pressing for email and again refused to meet, this is my first home and I wanted a little guidance. This was the worst experience I have ever had, run this Girl knows nothing about mortgages. Liz Simsek 630 864 ****
View full review
ID
#1795797 Review #1795797 is a subjective opinion of poster.
Service
Wells Fargo Sales Representative
Cons
  • Liz simsek is the worst wells fargo person ever
Preferred solution
Let the company propose a solution

Stay away

Having a Wells Fargo account for home projects for almost a year and a half and making payments the same time every month, I get my bill for March and they claim I was late charging me a late fee. I explained to them my payment is taken from my checking before due date an is post marked the day before. The rude employee told me I should just send the payment earlier. I explained I use my pension the 1st of ever month to pay. I was told to bad, it was problem an they would not remove late fee.
View full review
ID
#1793982 Review #1793982 is a subjective opinion of poster.
Service
Wells Fargo Loan
Preferred solution
remove late fee

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Mostly suck, loved the Escrow Buy Down service, now cancelled

For years I used the Escrow Buy Down service Wells Fargo provided to really help budgeting so that I knew my mortgage payment would always be the same. It didn't cost Wells Fargo ANYTHING to provide this to their customers, but now I have to re-budget every year to ensure I can pay for food and medication every month not knowing what my "new" payment will be. With the Escrow Buy Down, I would put just a little extra aside to ensure when my Escrow Analysis was done, I could send back in the escrow balance I was sent, and Voilà, my payment remained the exact same. DAMN Wells Fargo for taking this away. I'm already looking for another Mortgage provider.
View full review
ID
#1786080 Review #1786080 is a subjective opinion of poster.
Product
Wells Fargo Account
Pros
  • Decent customer service
Cons
  • No escrow buydown program
  • Non-responsive to customer needs
Preferred solution
Let the company propose a solution

NO. NEVER. I would trust junkies, and bad cops before Wells Fargo

They took out 28 fake refi loans against my already paid for home, forged my signature 28 times in 28 different states I have never been to, approx. 1.1 million total against me by doing what they do best, LYING, CHEATING, STEALING putting me in sudden foreclosure on my home that was paid years back. So now I am a grandma and homeless and this is there customer service answer, "you should have been more diligent and checked the title to your house". I did not know that banking with wells Fargo required checking my title on my paid home EVERY SINGLE DAY. They are a bunch of used rejected human wannabes on a GREEDY feeding frenzy dubbed: The mausoleum of Spineless shells.
View full review
ID
#1779689 Review #1779689 is a subjective opinion of poster.
Location
Missoula, Montana
Service
Wells Fargo Mortgage
Cons
  • Everyone and all services
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1